El verano en que mi madre tuvo los ojos verdes. Tatiana Tibuleac


 Me acuerdo de mi madre todos los días, tal y como le prometí a orillas del Óceano. Procuro no mentir.


Los ojos de mi madre eran un despropósito

Los ojos de mi madre eran los restos de una madre guapa

Los ojos de mi madre lloraban hacia dentro

Los ojos de mi madre eran el deseo de una ciega cumplido por el sol

Los ojos de mi madre eran campos de tallos rotos

Los ojos de mi madre eran mis historias no contadas

Los ojos de mi madre eran las ventanas de un submarino esmeralda

Los ojos de mi madre eran conchas despuntadas en los árboles

Los ojos de mi madre eran cicatrices en el rostro del verano


Los ojos de mi madre eran brotes a la espera. 

Comentarios

Entradas populares de este blog

La belleza del marido. Un ensayo narrativo en 29 tangos. Anne Carson.